Choď na obsah Choď na menu

jezis-kristus-varovanie.webnode.sk neverte falošným posolstvám

28. 2. 2012

Nové

Prečítajte si prosím tieto články, tu okrem iného dopodrobna vysvetlujem, ako je možné, že falošní vizionári majú halucinácie

https://vierafilozofia.estranky.sk/clanky/clanky/dar-jazykov-prava-viera.html

https://vierafilozofia.estranky.sk/clanky/clanky/falosni-vizionari-diskusia.html

*****

Dôležitá poznámka: v tomto článku nazývam falošných vizionárov aj iným pojmom - pojmom charizmatici.

Totižto, podobne ako je to u falošných charizmatikov, je to aj u falošných vizionárov,

majú prakticky všetko spoločné - majú SVDS, ktorej milne pripisujú nadprirodzený charakter.

 V poslednom čase je medzi kresťanmi populárna stránka jezis-kristus-varovanie.webnode.sk

V skutočnosti ide o falošných vizionárov

Netreba uznávať víziu človeka, ktorý nie je svätý a už vôbec netreba uznávať vízie nejakých anonymov!!!

Už v hneď prvom posolstve na ktoré som náhodne blúdiac myšou klikol, obsahovalo veľmi nesprávne informácie o židoch

(nakoľko mám prečítanej veľmi veľa, veľmi vzácnej literatúre o židoch, rozumiem sa v tejto problematike veľmi dobre).

ďalej som si takúto nedôveryhodnú stránku ani nečítal.

 

Hneď pri prvom posolstve som si urobil na túto stránku svoj názor.

 Takýchto „vizionárov“, ako sú na tejto stránke je po celom svete desiatky tisíc, nie je to nič vzácne.

Nakoľko mám mnoho skúseností s takýmito charizmatikmi a mnoho charizmatikov aj osobne poznám,

môžem Vám s plnou zodpovednosťou, čestnosťou a objektivitou prehlásiť, že som prišiel na túto vec:

Vízie takýchto „charizmatikov“ sú iba fantáziou. Pri víziách môžu prezívať pekné extázy, ale v skutočnosti sú ich vízie iba fantáziou, ktorú spôsobuje SVDS. Do takejto fantázie sa raz za čas môže vmotať aj nejaká logická reálna vízia.

 

Charizmatikom, je si ťažko priznať, že ich vízie sú iba fantáziou. Hlúpo si namýšľajú, že veď keď prežívajú pri tom pekné zážitky, to nemôže byť fantázia

*****

Úryvok z diskusie

Peter-Admin

No, keby len v jednej vízii, boli závažné dezinformácie...

Takýchto chybných bodov by som tam našiel na stovky a stovky...

Veď si len pozrite stránku https://vierafilozofia.estranky.sk/ kde prezentuje vízie kresťanských svätých a úplne falošné fantazmagórie na jezis-kristus-varovanie.webnode.sk.
A tak uvidíte, koľko veľa rozporov je medzi pravdivými pravými víziami - Božím zjavením svätých a falošnou vizionárkou, ktorej sa sníva fantázia.

Vizionárska nesprávne vníma súčasný stav RKC, Jána Pavla II., „apokaliptickú“ budúcnosť a stovky a stovky ďalších bodov.

**********

Peter-Admin

Táto falošná vizionárka má, tzv. „schopnosť videnia do duchovného sveta“ (SVDS). Samotná táto schopnosť nie je hriechom nie je ničím zlým, avšak takýto ľudia často prežívajú halucinácie, falošné videnia falošné vízie.

Takýto ľudia si potom často namýšľajú, akí sú super vizionári

 

Vizionárka nevidí vízie ani od Boha, ani od diabla, ani si ich sama úmyselne nevymýšľa,

ona len vidí extatické halucinácie, kvôli SVDS,

ktoré mylne považuje za „vízie“ od Boha

 Viac o SVDS je tu

https://vierafilozofia.estranky.sk/clanky/clanky/charizmy_a_charizmatici.html

 *********

Zaujímavosť:

Medzi proroctvami falošných vizionárov nájdeme mnohé protirečivé rozpory,

avšak medzi proroctvami svätých nenájdeme žiadne rozpory a všetky proroctvá sa krásne vzájomne dopĺňajú.

 *******

Záverom: chápem, že dnes v kríze RKC, keď v nej už nie je žiadne duchovno, ľudia sú hladní po všetkom duchovnom a aj po falošných posolstvách. Preto si dajme pozor, aby sme na tieto posolstvá nenaleteli.

 

súvisiace články /clanky/clanky/hovorenie-v-jazykoch

https://vierafilozofia.estranky.sk/clanky/clanky/charizmy_a_charizmatici.html

 ****

Prečítajte si aj ďalšie články, kliknite sem

 

 

 

 

 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Ján Mária... - Re: varovania

20. 4. 2012 23:57

A čo sastane ?

Robur - Neviete predsa ani o co sa jedna

10. 3. 2012 20:51

Hovorite tu napr. o vizionaroch pricom je to jedna finska vizionarka. Stranka jezis-kristus-varovanie.webnode.sk tvori prekladatelsky tim posolstiev danych ludstvu cez nu. A prosim vas: zamyslite sa nad sebou a uprimne, POKORNE, proste celu Svatu Trojicu aby vas zbavila pychy.

Ján-Mária-Peter II. - Re: Neviete predsa ani o co sa jedna

17. 4. 2012 0:15

Robur
tá vizionárka je z Írska a nie z Fínska, ale ako hovoríš, tak je lepšie vedieť o jej kontroverzných posolstvách viac ...

Francesco - Najhoršie je keď slepí nechcu vidieť a hluchí počuť

8. 3. 2012 15:09

Nezávislé posolstvá už boli inde ,nielenže si myslíme ale vieme že aj
http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/
je pravé či sa to komu páčí alebo nie .Nie je dôležité akési cirkevné schválenie
ktoré je od ľudí Tí vytvoria komisiu ktorá nie je za nič zodpovedná.
čas ukaže že je to tak

Ján-Mária-Peter II. - Re: Najhoršie je keď slepí nechcu vidieť a hluchí počuť

17. 4. 2012 0:09

Francesco
A prečo si myslíš, že posolstvá od tej ženy z Írska sú pravdivé (od Boha) ???

Alebo čo hovoríš na to, že vo svojich posolstvách učí herézu Milenarizmu ?
Podľa Katechizmu (čieže aj učenia pápežov) ako aj sv.Augustína je Milenarizmus-Chiliazmus falošné učenie od čias prvých sektárov v kresťanstve.

Majonella - pre vsetkych

17. 3. 2012 14:19

Mne sa tiez nechce prijat tieto vizie za prave. Nemam nic proti pozvaniu k silnejsej a aktivnejsej modlitbe. Modlitby nie je nikdy dost. A isteze mi je jasne, ze Boh nas velmi miluje a chce nas zachranit. Ale ani sam Jezis, ked hovoril o poslednych casoch, neoznacoval ziadny casovy usek, ani horizont. A potom som si vsimla kritiku na spösob prijimania Eucharistie. Nuz, predpokladam, ze nielen ruky nemame posvätene, ale ani jazyky alebo zaludky. A prvi krestania si bravali (v casoch prenasledovania) Eucharistiu aj domov. To mi zavana fanatizmom, ktory priklada dölezitost veciam, ktore dölezite nie su. A keby aj tato sprava bola prava, co z toho pre mna vyplyva? Nic! Budem zit a modlit sa, ako najlepsie viem a döverovat Jezisovi. Takze ziadne poplasne spravy neprijimam, strasit nas chce len Zly.

Peter - Admin - Re: pre vsetkych

9. 4. 2012 21:03

Konkrétne zákaz prijímania Eucharistie na ruku je správne. Asi sa falošní vizionári inšpirovali výrokmi nejakých dobrých teológov, keď to povedali

http://gloria.tv/?media=244271

PETER - Pravda

9. 4. 2012 18:15

Tie posolstva su prave, neviem aky somar o nich hovori ze je to klamstvo.

Peter - Admin - RKC

9. 3. 2012 10:49

Ďakujem Vám za zmysluplný komentár.

Dobre ste si povšimli, že duchovnestvo v RKC nič nerobí zo zlým stavom.

Ich pasivita a nečinnosť je až cynicky zaslepená.
Obrazne povedané, ak by videl katolícky kňaz umierať človeka, ktorý by naliehavo potreboval pomoc, nepomohol by mu, z dôvodu cynickej nečinnosti.

Farizejsky zbožný kresťan Daniel Lipšic tiež spáchal enormne závažný trestný čin spolupáchateľstva a marenia vyšetrovania,
pri vražde Ernesta Valka a to tiež z dôvodu pasivity a nečinnosti.
V prvých hodinách po vražde totiž vyšetrovatelia v prítomnosti a PRED OČAMI Lipšica zámerne flákali svoju prácu až do takej miery,
že zámerne nezaistili ani 50% dôkazov, že dokonca ani nie je možné zistiť či boli páchatelia dvaja alebo jeden.
Lipšic sa tváril, že si nič nevšimol a svojou pasivitou priamo napomáhal vrahom.

A podobne ako bol nečinný Lipšic sú nečinní aj katolícki kňazi a kresťanskí farizeji

EMA - Re: RKC

18. 3. 2012 16:06

Uplne od veci,tu sa bavime o niecom inom a nie o politikovi,ktoreho tak velmi nenavidite.V tom sa Vam da pomoct,ze sa za Vas budeme modlit.5

Peter - Admin - Re: Re: RKC

21. 3. 2012 12:39

Nie je pravda, že by to bolo od veci, zle ste si prečítala.
Len obrazne na politikovi Lipšicovi, ktorý je veľmi hlúpy človek a zlý kresťan, som vysvetlil zlý stav RKC

Ema - Re: Re: Re: RKC

5. 4. 2012 13:17

ZNOVU OD VECI;VASA NENAVIST VOCI TOMUTO POLITIKOVI JE VELKA A NEHODNA KRESTANA.KRESTAN NEMA MILOVAT LEN LUDI,KTORI JEHO MILUJU,ALE AJ LUDI,KTORI NEVYHOVUJU JEHO PREDSTAVAM.

Peter - Admin - Re: Re: Re: Re: RKC

5. 4. 2012 20:24

Ema, veru máte pravdu, že som musel napísať komentár od veci, ale to kvôli Vám, pretože som musel reagovať na Váš komentár, ktorý bol tiež od veci.

V príspevku ste dala jasne najavo, že ste sympatizantkou nehorázne cynického hriešnika pekelníka Daniela Lipšica. Hanbite sa za to!!!
Lipšic si cynicky zakrýval oči a zapchával uši, pred ZLOM okolo vraždy Ernesta Valka.
A kto kto si cynicky zakrýva oči pred ZLOM, to je veľmi podobné, akoby aj ten zločin sám spáchal.
Tolerovať zločin a teda napomáhať zločincom je takmer rovnaké, ako spáchať samotný zločin.
To už by sa pri vražde Ernesta Valka zachovali lepšie aj Smeráci!!!

Nemám najmenšie pochybnosti v tom, že ak Lipšic neoľutuje svoje hriechy a nezačne robiť pokánie, dostane sa do pekla, pretože Pán ho ako kresťana bude veľmi prísne súdiť.
Hanbite sa, že si zastávate pekelníka Lipšica!!!!!!!!!!


Ema, Vy ste farizejka ktorá sa veľmi protiví Bohu! Mali by ste začať robiť pokánie!!!!

Vy ako farizejka
a) milujete zlo (prejavilo sa to napr. tým, že si zastávate pekelníka Lipšica),
b) tiež pohŕdate pravdou a faktami, čo je tiež pre farizejov typické.

Božia prozreteľnosť zabezpečila, že práve pred pár dňami, som písal, vo svojich poznámkach, o typických o hriechoch farizejov, ktoré sa týkajú aj Vás. Viac v ďalších komentároch. Dobre si ich prečítajte.

Peter - Admin - Re: Re: Re: Re: Re: RKC

5. 4. 2012 20:25

Pondelok, 2. apríl 2012
Farizeji milujú zlo
Farizeji na jednom kresťanskom fóre napísali nasledovný výrok:

„Skôr ako odpoviete,skúste odpovedať na túto otázku:
Koho viac miluje Pán,Božiu matku alebo antikrista?Lebo ak toto neviete,nepochopili ste,čo kresťanstvo je.“

Farizeji úplne jednohlasne a jednoznačne na túto otázku odpovedali:
„Pán Boh miluje Božiu matku a antikrista úplne rovnako.“

Ale to je v skutočnosti nehorázne bohorúhanie voči Bohu i Božej Matke, mať takýto názor!!!

Už v minulosti som písal, že farizeji milujú zlo, ale tu je to až príliš jednoznačne vidieť.

Je pravda, že v Biblii sú výroky, ktoré hovoria, že pred Bohom sme si všetci rovní,
ale tieto výroky aj treba správne pochopiť a nie si ich vyložiť vo význame hrubého bohorúhania.

Je pravda, že spravidla, sme si všetci rovní a Boh nenadŕža nikomu.

Avšak v prípade, že je niekto extrémne cynický bohorúhač,
to už je prakticky démon v ľudskej podobe a diablov, milovať nemáme, ani Boh takéhoto cynického hriešnika nemiluje.
Boha hnevá sa na hriešnika a po smrti sa dostane do pekla, na večný trest.
Aj keď Boh veľkých hriešnikov* nemiluje,
na druhej strane ich predsa len istým spôsobom miluje v tej forme,
že dovoľuje sa veľkému hriešnikovi* obrátiť, zmiluje sa nad hriešnikom, ktorý sa obráti

(*pod pojmom veľký hriešnik sa ale nemyslí na cynického hriešnika)

Avšak v žiadnom prípade nemôžeme prejsť do extrému, že Pán Boh miluje Božiu matku a antikrista úplne rovnako.

A ak niekto žije výnimočne čnostným, svätým životom, toho zas má Pán Boh výnimočne rád a hlavne sa mu odmení nebom na hierarchicky vysokom mieste.
Boh svätého človeka miluje viac ako priemerného človeka.

Boh je spravodlivý!!!

Farizeji ich horeuvedeným výrokom uviedli, že Boh, a samozrejme aj oni sami
milujú prakticky úplne všetko:
dobrých ľudí,
zlých ľudí,
farizeji milujú
dobro,
zlo,
Hitlera, Stalina,
anjelov
a snáď aj diablov!!!

Farizeji hrajú na dve strany, chcú byť za dobré aj s Bohom aj s diablom.
Ale takéto špekulácie im Pán Boh neprepáči!!!

Samozrejme Pán Boh výnimočne miluje Božiu matku a bude plný hnevu vo vzťahu k antikristovi

Peter - Admin - Re: Re: Re: Re: Re: RKC

5. 4. 2012 20:43

Pre farizejov je často typické, že nepohŕdajú len tou duchovnou pravdou,
ale aj pravdou všeobecnou.

Napr. na kresťanskom fóre jeden farizej, bol extrémne silným odporcom konšpiračných teórii,
aj napriek tomu, že pravda bola veľmi jasne preukázaná, že je pravdou,
veľmi tvrdo kritizoval a vyhlasoval za bláznov tých, čo boli zástancami konšpiračných teórii
(pozri aj pojem konšpiračná teória)

Tiež mal aj nepríjemné skúsenosti s farizejmi Pavel Kábrt, odborník, ktorý prednášal o kreacionizme pre katolíkov.
Na miesto toho, aby boli katolíci vďačný, že im povedal veľmi priaznivú pravdu a pozitívnu informáciu, že ateistický evolucionizmus je hlúposť a kreacionizmus je správna teória,
sa na neho začali hnevať
a veľmi nepríjemne mu dávali najavo svoj nesúhlas s jeho prednáškou.
https://vierafilozofia.estranky.sk/clanky/clanky/evolucionizmus-kreacionizmus-evolucia-kreacia.html
****************
Aby ste článok pochopila, aby som nenechal celú vec nedokončenú, ešte doplním nasledovné informácie

Pojem konšpiračná teória: v súčasnej človek má tento pojem špecifický význam, iný, ako sa uvádza v Encyklopedickom slovníku.
V súčastnosti prvotný význam spojenia „konšpiračná teória“, sú považované pravé, pravdivé informácie,
ktoré sú v rozpore s oficiálnou, klamnou, dezinformačnou verziou médii,
ktoré patria ľuďom NSR.

Elita – ľudia NSR – veľmi drzo a opovážlivo
nazývajú pravdivé informácie sprisahanecké, protištátne teórie – konšpiračné teórie

Robur - Re: Re: Re: Re: Re: Re: RKC

8. 4. 2012 0:11

Ale, ale, nejak ste sa rozculili. Ale ako som si vsimol, robite to vzdy ked sa robi narazku na to akym "dobrym" ste krestanom.

Počuli ste, že bolo povedané: "Milovať budeš svojho blížneho a nenávidieť svojho nepriateľa." Ale ja vám hovorím: Milujte svojich nepriateľov a modlite sa za tých, čo vás prenasledujú, aby ste boli synmi svojho Otca, ktorý je na nebesiach. Veď on dáva slnku vychádzať nad zlých i dobrých a posiela dážď na spravodlivých i nespravodlivých. Lebo ak milujete tých, ktorí vás milujú, akú odmenu môžete čakať? Vari to nerobia aj mýtnici? A ak pozdravujete iba svojich bratov, čo zvláštne robíte? Nerobia to aj pohania? Vy teda buďte dokonalí, ako je dokonalý váš nebeský Otec.

Co poviete na toto? Z vasich komentarov citit (pokusim sa vyjadrit ako vy :) ) diabolsku pekelnu a nehoraznu nenavist voci ... a to je uplne jedno voci komu. Clovek by nemal nenavidiet nikoho. A tym, ze niekoho MILUJEM, neznamena, ze uznavam jeho konanie a jeho nazory. To znamena, ze chcem prenho len dobre a robim tak aby som ho priviedol na spravnu cestu spasy. Co vy ale nerobite, vy ho bez suhlasu Boha rovno posielate do pekla.

Peter - Admin - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RKC

8. 4. 2012 19:01

Robur, prepáčte, ale Vy demagogicky prekrúcate moje slová.

Robur ak by ste milovali pravdu, neprekrúcali by ste moje slová.
Vidieť, že ste naozaj zlým kresťanom. Vy ste farizejom. Prečítajte si prosím pozorne viacero článkov na stránke o farizejoch. Určite sa Vás bude mnoho týkať.

Robur, robte pokánie, aby ste z cesty zatratenia farizeizmu, prešli na správnu vieru a cestu spásy!!
***
Kde prosím Vás vidíte, že by som niekoho nenávidel? Žiadne slová o tom, že by som niekoho nenávidel, som nikde nepísal. Nasilu sa snažíte moje príspevky zle pochopiť, pretože nenávidíte pravdu.
I keď je pravda, že som darebáka Lipšia označil tvrdými slovami,
ale to neznamená, že by som ho nenávidel, môžem úprimne povedať, že ani negatívny úmysel v tých slovách nemal.
***
Vy hovoríte, že som ten článok písal z dôvodu svojej obhajoby.
Ale ja som nemal primárny úmysel príspevkov na obhajobu.
Mojim hlavným cieľom bolo príspevkami vysvetliť, aj ďalšie stránky farizeizmu a vyzvať užívateľku k pokániu!!
***
A nevytrhávajte z kontextu aj Bibliu. Ježiš vyzýva k láske, to je pravda a to je správne.
Ale Ježiš mal aj tvrdé slová. Napr. Ježiš prirovnáva židov k plemenu zmijí!!!!!!!!

Robur, hádam len milujete zlo a diablov, keď sa už tak snažíte všetko milovať!!!!!

Peter - Admin - Falošné vízie

11. 3. 2012 10:27

Vy ste riadne nehorázny a drzý darebák, že takto píšete. S neskutočnou drzosťou ma obdivujete s pýchy.
Obávam sa, že pyšný ste Vy sám.

No, keby len v jednej vízii, boli závažné dezinformácie...

Takýchto chybných bodov by som tam našiel na stovky a stovky...

Veď si len pozrite stránku https://vierafilozofia.estranky.sk/ kde prezentuje vízie kresťanských svätých a úplne falošné fantazmagórie na jezis-kristus-varovanie.webnode.sk.
A tak uvidíte, koľko veľa rozporov je medzi pravdivými pravými víziami - Božím zjavením svätých a falošnou vizionárkou, ktorej sa sníva fantázia.

Vizionárska nesprávne vníma súčasný stav RKC, Jána Pavla II., „apokaliptickú“ budúcnosť a stovky a stovky ďalších bodov.

To, že ide iba o jednu vizionárku v tom sa ospravedlňujem, že o tom neviem, nechcel som totiž podrobnejšie čítať tú na prvý pohľad falošnú stránku, tak som sa to nedozvedel

... - Re: Falošné vízie

11. 3. 2012 12:33

Prepacte ak sa vas nieco dotklo, ale uz aj v tomto prispevku odhalujete, ze si myslite ze vas nazor je absolutna pravda:
"Veď si len pozrite stránku https://vierafilozofia.estranky.sk/ kde prezentuje vízie kresťanských svätých a úplne falošné fantazmagórie na jezis-kristus-varovanie.webnode.sk.
A tak uvidíte, koľko veľa rozporov je medzi pravdivými pravými víziami - Božím zjavením svätých a falošnou vizionárkou, ktorej sa sníva fantázia."

A navyse, neviem na co myslite ked namiesto "obvinujete" napisete "obdivujete". To nieje len taky preklep.

Peter - Admin - Re: Re: Falošné vízie

11. 3. 2012 13:21

No vidíte, pomýlil som sa :)
Aspoň máte radosť z toho, že ma môžete opraviť